Ga naar content
Terug

Het is heeeeet...

De zomer is nu écht gearriveerd en brengt (heel) warm weer mee. Hoe herken je hitteklachten? En wat kun je eraan doen?
 

Vooral ouderen zijn erg kwetsbaar met deze hoge temperaturen. Het risico van uitdroging ligt bij hun altijd op de loer. 
Voor jou als zorgverlener is het daarom niet alleen belangrijk om je cliënten goed in de gaten te houden, maar ook hun goed te instrueren. Wijs ze op de signalen van hitteklachten en geef advies wat ze dan kunnen/ moeten doen. Zo zorg je ervoor, dat mensen weten wat ze moeten doen bij klachten, en help je ze de hete dagen goed door te komen.


Het RIVM heeft hiervoor een handig factsheet gepubliceerd, die je ook makkelijk kunt uitprinten om het vervolgens aan je cliënten mee te geven. 


Meer nieuws

Ja, een klacht!

Onze klachtenfunctionaris geeft een korte indruk wat een klacht voor jou als zorgverlener kan betekenen en hoe je zo'n situatie toch kunt gebruiken om te groeien en beter te worden.

Bereikbaarheid kantoor tijdens feestdagen

Zoals je weet zijn onze medewerkers op kantoor op doordeweekse dagen zowel telefonisch als via email goed bereikbaar. In mei zijn er echter ook een aantal feestdagen, wanneer ons kantoor telefonisch niet bereikbaar zal zijn.

Wij zijn verhuisd...

Wij hebben nieuwe kantoorruimte gevonden, die goed aansluit bij onze behoeften van nu en onze doelen voor straks.

Je kunt ons nu vinden op de Zomerdijk 9E in 7942 JR Meppel.