Ga naar content
Terug

Aan de slag met ZilliZ

Nieuws over ZilliZ
voor de leden die gecontracteerd werken in 2023.


De inrichting van ons nieuwe systeem ZilliZ is bijna helemaal klaar, de laatste kleine dingetjes worden nu afgerond.
Voor alle leden is een account aangemaakt en alle cliënten zijn al in het systeem gezet.
Eerst ontvangen alle indicerend wijkverpleegkundigen hun accountgegevens, omdat we pas met het systeem kunnen werken als de bestaande indicaties er in staan.
Ben je een nieuwe indicerend wijkverpleegkundige of heb je nog geen indicaties van reeds bestaande cliënten, dan ontvang je de accountgegevens later.
Goed nieuws is ook dat OMAHA klaar is en de indicaties hier in gezet kunnen worden.  De indicerend wijkverpleegkundigen hebben daarvoor allemaal een mail gekregen van Simone Nijenhuis. Heb je die niet ontvangen neem dan direct contact met Simone op kwaliteit@dezorgprofessional.nl.
Als je teveel indicaties hebt om er zelf in te zetten of als het niet lukt dan krijg je ondersteuning van haar.
Dus voor de indicerend wijkverpleegkundigen, wacht op de mail van Simone en op de mail met je accountgegevens en daarna kan je aan de slag.

Als de indicaties in het systeem staan krijgen alle zorgverleners die per 1 januari 2023 gecontracteerd werken hun accountgegevens per mail (check je mail vanaf 2 januari hiervoor elke dag).
Let op: je krijgt deze alleen als je alle documenten voor de contractering voor 2 januari hebt teruggestuurd.

Zodra je met je accountgegevens de eerste keer inlogt zie je eerst een scherm met daarop gele briefjes met mededelingen. Hierop staat hoe je in de handleiding komt. Daarna wijst het zich vanzelf.

Het kan natuurlijk zijn dat je het de eerste keer eng vindt of het niet goed begrijpt daarvoor hebben we vanaf woensdag 4 januari, elke woensdagmiddag en maandagmiddag van 13.00-14.00 uur via teams instructie-uurtjes waar je al je vragen kunt stellen. Schroom niet en maak hier zo veel mogelijk gebruik van totdat je helemaal begrijpt wat je moet doen.
Om een link te krijgen voor deze uurtjes mail je naar Sylvia@dezorgprofessional.nl en geef dan aan voor welke dag je een link wil ontvangen. Op het betreffende tijdstip ga ja naar de link en klikt op deelnemen.


Meer nieuws

Ja, een klacht!

Onze klachtenfunctionaris geeft een korte indruk wat een klacht voor jou als zorgverlener kan betekenen en hoe je zo'n situatie toch kunt gebruiken om te groeien en beter te worden.

Wij zijn verhuisd...

Wij hebben nieuwe kantoorruimte gevonden, die goed aansluit bij onze behoeften van nu en onze doelen voor straks.

Je kunt ons nu vinden op de Zomerdijk 9E in 7942 JR Meppel.

Bereikbaarheid kantoor tijdens feestdagen

Zoals je weet zijn onze medewerkers op kantoor op doordeweekse dagen zowel telefonisch als via email goed bereikbaar. In mei zijn er echter ook een aantal feestdagen, wanneer ons kantoor telefonisch niet bereikbaar zal zijn.