Ga naar content

Onze erkende geschillenregeling

Klachten kunnen opgelost worden. Wij helpen u verder!

Hoe kunnen wij u helpen?

Wacht niet, meld uw klacht gelijk

Het is vervelend dat u een reden heeft om een klacht te melden over uw zorg. Blijf er niet te lang mee rondlopen, meld uw klacht zo snel mogelijk. De Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg (WKKGZ) omschrijft wat goede zorg is. In die wet staat dat u gratis gebruik mag maken van de klachtenfunctionaris van de organisatie waar u zorg van krijgt.

Is uw zorg zzp’er aangesloten bij De Zorgprofessional dan kunt u gratis uw klacht melden bij de klachtenfunctionaris van de coöperatie. Deze klacht wordt vertrouwelijk en onafhankelijk behandeld.

Melden van een klacht kan op twee manieren:

 

0648 378 017    via email

Wat gebeurt er na het indienen van een klacht?

Zodra de klacht is ontvangen bij de klachtenfunctionaris van De Zorgprofessional wordt er zorgvuldig gekeken naar de aard van de klacht. Uw klacht wordt altijd vertrouwelijk en onafhankelijk behandeld.

Nadat de klachtenfunctionaris de tijd heeft gehad om uw klacht te beoordelen ontvangt u informatie over:

  • De procedure
  • Behandeltermijn
  • Wijze waarop de klachtenfunctionaris u van dienst kan zijn

 

Welke uitspraken zijn er geweest?